Julen står utanför dörren

Idag har jag köpt en enorm kungsgran. Samt klätt den med gröna och röda kulor
det är tydligen det som gäller i år.

Det kan vara lite kul att vara trendig ibland. Att man hänger med helt enkelt.

Jag har funderat på en sak idag som jag fick veta angående att ta körkort

Min dotters pojkvän blev kuggad för 3 gången. Han upplever det svårare att få körkortet om man kört privat gemfört med att man tagit lektioner på körskola.

Jag utgår från att personal från trafiksäkerhet verket inte tycker att det har betydelse.
Utan är neutrala i frågan. Samt gör sin bedömning på hur eleven kör.

Det finns ungdomar som inte har ekonomi att ta lektioner utan lever på att mamma eller pappa
övningskör med dom. Samt vi har ingen lagstiftning som säger att man måste gå på körskola.

Är det någon som har erfarenhet av detta låt mig veta

Nu ska jag titta på idol hoppas Kevin vinner han är så possitiv och glad.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt mamma :)

2008-12-14 @ 17:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0