Man får vara glad att man är frisk

Idag har jag varit och träffat min cancer läkare.

Allt ser bra ut och jag ska tillbaka efter 4 månader och ta prover.
Man håller koll i flera år på att jag inte får tillbaka cancern.

Kvinnan som träffade min läkare innan kom ut rödgråten.

Jag fick en klump i halsen.

Det är som ett lotterie.

Vilka klarar sig i livet utan sjukdomar och vilka får sjukdomar

Personligen tror jag mycket beror på stress.

Jag vet också att när man är sjuk finns bara en önskas att bli frisk.
Vi har en bra sjukvård i sverige även om den kan göras bättre.

Det som oftast händer när man blir sjuk är att hela ens liv blir förändrat.

Därför är stöd otroligt viktigt samt nätverk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Be strong mamma !

2008-12-11 @ 15:58:25
URL: http://neas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0