Välkommen till min nya blogg

Hej

Så har även jag skaffat mig en blogg. Det var på moderat kvinno utbildningen som jag
fick veta att det är viktigt att hänga med i framtiden. Särskilt om man jobbar aktiv som
fritidspolitker. Detta är en ny kanal att nå ut till medborgare.

Idag tisdag den 9/12 är jag lite trött. Främst beror det på sådan hysterie om julen som närmar
sig. I år har jag längtat efter julen då jag varit väldigt sjuk i bröst cancer.

Jag har hunnit operera mig få 6 doser cellgifts behandlingar samt 25 strål behandlingar.
Nu har jag satts i klimakteriet. Så man kan nog säga att det här året har varit tufft.

Även min mans pappa dog knall fall i en hjärt attack i maj.

Så en lugn skön jul låter mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0